Revisorassistent med solid erfaring
 Revisorassistent med solid erfaring

Har du lyst til at arbejde med regnskab for de største landbrug i Danmark, og brænder du for at yde kunderne en god og professionel service? Søger du et godt arbejdsmiljø med høj faglighed og dygtige kolleger? Så er det dig, vi er på udkig efter.

LMO er en af landets største rådgivningsvirksomheder i landbrugsbranchen, og vi oplever stor efterspørgsel på rådgivning fra vores mange kunder. Vi søger derfor en dygtig og erfaren revisorassistent til vores enhed i Horsens, som arbejder med landbrugsvirksomheder drevet i selskabsform.

Stillingen
Vi tilbyder en interessant stilling i en velfungerende virksomhed med korte beslutningsveje. Der er gode muligheder for at udvikle dig og gøre en forskel i stillingen. Selskabsenheden indgår i en stor afdeling på ca. 165 medarbejdere fordelt på flere adresser, der servicerer og yder rådgivning til kunderne inden for revision, regnskab, skat og andre økonomiske spørgsmål.

Du får:

  • Opgaver omkring udarbejdelsen af selskabsregnskaber, herunder opstilling af regnskaber og kvalitetssikring.
  • Jobbet kan skrues sådan sammen, at du får revisoransvar for en række kunder.
  • Vide rammer til at sætte dit præg på jobbet og mulige ansvarsområder i teamet alt efter dine ønsker.
  • Arbejdsfællesskab i et team af særdeles dygtige, engagerede og motiverede kolleger.
  • En kultur, der er præget af medarbejderinvolvering og en uformel omgangstone.
  • Fleksibel arbejdstid.

Vi lægger vægt på balancen mellem arbejdsliv og privatliv og har et godt og kollegialt sammenhold i afdelingen.
Om dig

Du kommer fra revisionsbranchen, er HD-R eller cand. merc. aud. og er fagligt godt klædt på. Du er selvstændig, tager initiativ og ejerskab for opgaverne. Branchekendskab er ingen betingelse – vi sørger for at du får den nødvendige oplæring.

Vi leder efter dig, der har:

  • Solid moms- og regnskabsmæssig viden.
  • Kendskab og evner til at effektivisere hele processen i forhold til sammenhængen mellem regnskabsudarbejdelsen kontra kvalitetsstyring.
  • Rutineret bruger af MS-Office og flair for IT.
  • Kendskab til Magnus Revision vil være en fordel.
  • Overblik og forretningssans.
  • Gode kommunikationsevner i skrift og tale og er serviceminded.

Du har ambitioner og mod på at gå i dialog med kunderne. Du er udadvendt, positiv og entusiastisk, og du har en kundeorienteret tilgang til stillingen.

Om LMO
Vi er i alt 430 engagerede medarbejdere i LMO fordelt på kontorer i Søften, Horsens, Viborg, Østervrå, Aars, Silkeborg og på Samsø. Det tværfaglige fokus prioriteres i LMO, og vores tætte samarbejde afdelingerne imellem sikrer kunderne en nem adgang til kvalificeret landbrugsfaglig rådgivning, juridisk assistance, mæglerbistand, arbejdsmiljø mv.

Du kan læse mere om os på www.lmo.dk

Ansøgning
Er du klar til et udfordrende og spændende job? Søg stillingen og vedhæft ansøgning, CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor.

Ansøgninger sendt på anden vis vil ikke blive besvaret eller komme i betragtning.

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jens Skærlund, tlf. 2441 6688.

Vi ser frem til at høre fra dig.