Bogholder/Revisorassistent
Vil du være vores nye bogholder/revisorassistent?
Har du lyst til at arbejde med bogføring og afstemninger i en mellem stor revisionsvirksomhed? Brænder du for at yde kunderne en god og professionel service? Så er det måske dig, vi har brug for som bogholder/revisorassistent til vores afdeling i Søften.

LMO Erhvervsrevision A/S har over 1.000 kunder, og vi har mange års erfaring med rådgivning til mindre og mellemstore virksomheder (handels-, service-, industri- og håndværksvirksomheder). Vi er cirka 50 medarbejdere fordelt på 4 kontorer.

Du bliver ansvarlig for egen kundeportefølje, som du skal servicere og hjælpe med deres løbende udfordringer, og du bliver en del af et team af dygtige og motiverede medarbejdere, som du vil indgå i et tæt arbejdsfællesskab med.

Om stillingen
Opgaverne vil dels være traditionelle bogholderiopgaver og dels lønopgaver. Opgaverne vil bl.a. omfatte:

• Daglig bogføring
• Bogføring i AX09, på sigt i Navision og Economic og udarbejdelse af månedsrapport til kunderne
• Afstemning af kreditorer, bank, debitorer, moms og løn
• Årsafslutning med klargørelse til revisor
• Momsudarbejdelse og indberetning
• Egen kundeportefølje med kundekontakt
• Udarbejdelse af løn vedr. både funktionær og timelønnede

Dig
• Minimum 3-5 års erfaring med lignende opgaver, gerne indenfor revisorbranchen
• Rutineret bruger af MS-Office pakken (primært Word og Excel)
• Kendskab til AX09 vil være en fordel men ikke et krav, indgående kendskab til Navision vil være et krav, da vi i 2019 skal have kunderne flyttet til Navision
• Erfaring med udarbejdelse af lønninger, gerne erfaring med udarbejdelse af overenskomstmæssig lønbehandling
• Du er engageret og nysgerrig
• Du har en systematisk og målrettet tilgang til dit arbejde
• Lyst til at arbejde under travle forhold, men hvor det også er vigtigt at få familie og arbejdsliv til at hænge sammen
• Du kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket

Vi tilbyder
Et job med frihed og fleksibilitet i en varieret hverdag. En spændende og selvstændig stilling i en moderne virksomhed, hvor vi har et højt fagligt niveau, løbende kompetenceudvikling, og læring vil blive en del af din hverdag.

Hos os er der stor flexibilitet, så du kan forvente en stor grad af indflydelse på, hvordan du går til opgaverne og lægger dine timer.

Derudover har vi en bred palette af personalegoder, ligesom vi tager hånd om medarbejdernes trivsel.

En uformel omgangstone hvor alles mening og erfaring tæller.

Ansøgning
Er du klar til et udfordrende og spændende job? Søg stillingen og vedhæft CV samt relevante bilag ved at klikke på ”Søg jobbet” nedenfor.
Ansøgninger sendt på anden vis vil hverken blive besvaret eller komme i betragtning.

Ansøgningerne vil løbende blive gennemgået, ligesom samtaler afholdes løbende, og der vil blive lukket for ansøgninger, når vi har fundet den rette kandidat.

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Teamkoordinator Annelise Kristensen på tlf. 8728 2357